آرشیو برای: "دی 1398"

ناسپاسی

استاد پناهیان می فرماید: ناسپاسی پای ثابت همه ی گناهان و بد حالی ها ی ماست هر چه ناسپاسی را بیشتر زشت بدانیم و از آن بیشتر فاصله بگیریم خود به خود از گناهان زیادی نجات پیداخواهیم کرد و از خوبی های بسیاری برخوردار خواهیم شدو حال بهتری پیدا می کنیم. بیشتر »

در محضر بزرگان

استاد پناهیان می فرماید: ادب چیز عجیبی است ادب انسان را وادار می کند به مبارزه با هوای نفس آیا ما در مقابل خدا باید مودبانه رفتار کنیم یا هر جور دلمون خواست؟ گاهی با خدا باید آنچه دل تنگ می خواهد بگو باشیم راحت باشیم و گاهی وقتها هم باید ادب داشته باشیم… بیشتر »

حدیث روز

امام موسی کاظم می فرماید: برای نفس خود از دنیا بهره ای قرار دهید به آن اندازه که آنچه خواهش حلال کند و به مردانگی خلل نرساند و زیاده روی در آن نباشد به او بدهید . از این روش در انجام دادپن امور دین یاری جوید. و نیرو یابید. (گزیده ای از تحف العقول حدیث… بیشتر »

p align="center"> اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً