اینستاگرام

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی معروف در ایران است این شبکه اجتماعی قابلیت فراوانی را در قالب پیام رسانی از طریق عکس و فیلم برای کاربر خود فراهم آورده است به لحاظ ذاتی این شبکه به علت ماهیت خود یعنی انتشار و اشتراک گذاری عکس ها و فیلم های افراد توانایی بالایی در هدایت و تاثیر گذاری بر افکار عمومی از طریق رهبران فکری را داراست.

اینستاگرم یا اینستاگرام این امکان را به کاربران خود می دهد که عکس ها و ویدئو های خود را در دیگر شبگه های اجتماعی نظیر فیس بوک ،توییتر ،تامبلر و فلیکر به اشتراک بگذارد این شبکه در تاریخ 14مهر1389 توسط کوین سیستروم و مایک کریگر راه اندازی شد وبه لحاظ امنیتی بر اساس پروتکل httpsتنظیم شده است و جز مالک یا مالکان آن افراد دیگری توانایی ویرایش محتوای ارسالی توسط کاربران را ندارند.

در حال حاضر اینستاگرام از نظر وب گاه الکسا رتبه 20در جهان و رتبه 15 را در ایران دارا است ازجمله قابلیت های این شبکه اجتماعی دراختیار گذاشتن اشتراک گذاری عکس و فیلم های کوتاه کمتر از یک دقیقه برای کاربر خود است .

منبع:طنین اندیشه ،ص12

  • 3 stars
    کمشکا
    نظر از: کمشکا
    1395/08/06 @ 10:55:06 ق.ظ

    کمشکا [بازدید کننده]

    عرض سلام و خسته نباشید
    باتشکر از مطلب خوب و به روزتان

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.