درگذشت حضرت آیت اله علی اکبر هاشمی رفسنجانی

پیام تسلیت ارتحال مجاهد نستوه حضرت آیت اله علی اکبر هاشمی رفسنجانی

خانم خدیجه قانعی زارع درگذشت بزرگ مرد انقلاب و رهرو ولایت حضرت آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی را به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفت .

وی بیان نمود : هاشمی رفسنجانی در خرداد 1367 از سوی امام راحل به سِمت جانشین فرمانده کل قوا منصوب شد که در این سِمت فرماندهان ارشد ارتش و سپاه به صورت مستقیم زیر نظر او فعالیت ی کردند.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(سلام الله علیها) بندرترکمن  اذعان داشت : هاشمی رفسنجانی از موسسان جامعه روحانیت مبارز در سال1356بود که بعد از پیروزی انقلاب به موثرترین تشکیل سیاسی روحانیون محافظ کار ایران تبدیل شد و تا هنگام مرگ در آن عضویت داشته؛ و افزود : هاشمی رفسنجانی در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی از طرف آیت الله خمینی به عضویت در شورای انقلاب برگزیده شد و تا زمان انحلال این شورا در سال 1359 از موثرترین اعضای آن بود .

وی در پایان خاطر نشان کرد :آرزوی رحمت و مغفرت برای  این بزرگ مرد انقلاب و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان آن مرحوم  از خداوند منان را مسئلت دارم .

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.