عاشورا یک ایست بزرگ

عاشورا یك «ایست بزرگ» است، در برابر سیل بنیانكن جاهلیت در عصر تمدن، در برابر این سقوط ها و انحطاط ها، این الحادها و ضلالتها، این ستم ها و بیدادها، در برابر این بشریت فرو رفته در تباهی، و این روزگار سراسر سیاهی ، در برابر پذیرش ذلت و بندگی و وداع با عزت و آزادگی.

شخصیت و عظمت امام حسین(ع) همچون خورشیدی عالم تاب است كه همه جا را فرا گرفته و تمامی انسان های بیدار در طول تاریخ همواره از صفات والای آن حضرت یاد می كنند. هركس با زبانی از این امام بزرگ و همیشه پیروز تاریخ در هر عصر و زمانی به نیكی یاد می كند. قیام امام حسین(ع) منبع الهام بخشی برای به ثمر رساندن حق و عدالت در جهان است. عظمت روح، همت مردانه، نظر بلند، فداكاری بی دریغ و جانبازی بزرگ سالار شهیدان را هرگز نمی توان بیان كرد و یا به قلم آورد.
با آنكه در هر عصر و زمانی باطل پرستان تلاش كردند تا نام حسین (ع) را از سر زبانها بردارند، اما هرگز موفق به انجام این كار نشدند. تاریخ، هرگز حسین(ع) را فراموش نمی كند. پیامبر گرامی اسلام در این رابطه می فرمایند. حرارت محبت حسین (ع) در دل های مردان با ایمان آنچنان نفوذ كرده است كه هرگز به سردی تبدیل نمی شود.

  • جباری معز
    نظر از: جباری معز
    1393/09/25 @ 08:33:29 ق.ظ

    جباری معز [عضو] 

    عالم همه قطره است ودریاست حسین
    سلام وبلاگ فوق العاده ای داری
    دوست خوبم لطفا از وبلاگ ما هم دیدن فرمایید و نظرات ارزشی خود را بیان کنید در هر چه بهتر شدن وبلاگمان منتظر حضور پر مهرتان هستم
    در پناه حق

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.