همایش کریم اهل بیت

در مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(ع)بندرترکمن مراسم جشنی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع)با سخنرانی امام جمعه محترم شهرستان حجت الاسلام والمسلمین محمد صالح منصوری در جمع مدیر ،اساتید،طلاب و بانوان سطح شهر اعم از شیعه وسنی برگزار کرد .

محمد صالح منصوری ضمن عرض تبریک و تهنیت ولادت با سعادت کریم اهل بیت در  ماه ضیافت الهی ،گفت: در بیمارستان وضعیت بیماران به هم متفاوت است  ، یکی باید ناشتا باشد،یکی سوپ بخورد و دیگری  هر غذایی بخورد اشکالی ندارد و هیچ یک هم نسبت به آن اعتراضی نمی کند .چرا؟

زیرا هرآنچه مجوز داده شده است کار حکیم و طبیب است فراوان در زندگی من و شما اتفاق افتاده است و موردهایی را می بینیم یک زیبا،یکی غنی و دیگری فقیر ،به جای آنکه بنا را بر حکمت خدا بگذاریم و اورا شکر کنیم به در گاهش ناله سر می دهیم ونالانیم. 

در این مراسم علاوه بر سخنرانی محفل اس باقرآن ،مولودی خوانی ونماز جماعت ،مدعوین مهمان سفره کریم اهل بیت روز ه هایشان را افطار کردند.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.