درگذشت مرید امام راحل (ره) ، حضرت آیت‌الله سید‌ابراهیم خسروشاه

ارتحال عالم ربانی استاد و مربی حوزه های علمیه خدمتگزار قران و اهلبیت علیهم السلام و حضرت حجت (عج ) مظهر تقوی و خدمت خاصانه به جامعه ،دل باخته اسلام و انقلاب اسلامی ،مرید امام راحل (ره ) و ارادتمند به رهبر انقلاب حضرت آیت الله سید ابراهیم خسرو شاهی را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله (عج) ،رهبر انقاب اسلامی (حفظه الله)و حوزه های علمیه و جامعه دینی تسلیت عرض می نمائیم.

آیت‌‌الله سیدابراهیم خسروشاهی در سال 1303 در کرمانشاه به دنیا آمد، پدرش سیدهاشم، فرزند حاج سیدجعفر از متدینین خسروشاه (خسروشهر) بود. وی در عنفوان جوانی تقدیری در محضر مرحوم آیت‌الله حاج شیخ عباس تهرانی رفت و فریفته اخلاق و جاذبه‌های معنوی آیت‌الله شیخ عباس تهرانی بود و میل به طلبگی در او شدت می‌یابد.

آیت‌الله خسروشاهی پس از آن با فدائیان اسلام و سپس با امام آشنا شد و شجاعانه و عاشقانه در وادی مبارزه با رژیم طاغوت قدم گذارد و برای افشای چهره واقعی رژیم پهلوی و رژیم طاغوت از هیچ کوششی دریغ نکرد. امام در نامه ای از ایشان به “سیدالعلما” تعبیرکردند.

وی همچنین در مدرسه فیضیه با علامه طباطبایی آشنا شد و رابطه‌شان به دوستی نزدیکی انجامید تا آنجا که علامه به ایشان می‌فرمایند: “تو در قلب ما جای داری.”

 

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.