ما هر چه داریم از محرم و صفر است

انقلاب ما مدیون نهضت عاشورا و خط سرخ حسینی است چنان که خود امام در جمله مشهوری فرمودند ما هر چه داریم از محرم و صفر است.

 در حالی که دین منزوی و مسلمانان سرافکنده بودند، امام خمینی با نهضت خود به احیای دین پرداخت، تاجایی که امروز غوغایی در جهان برپاشده و ملت های مسلمان خود را از بند حکومت های غیر دینی و ظالم نجات می دهند.

عاشورا در اندیشه امام خمینی و انقلاب اسلامی جایگاه برجسته ای دارد چنان که خود امام در جمله مشهوری فرمودند ما هر چه داریم از محرم و صفر است، انقلاب ما مدیون نهضت عاشورا و خط سرخ حسینی است.

 انقلاب اسلامی مقدمه ظهور امام عصر(عج) است و ملت ما در حال آماده سازی مقدمات ظهور است تا این انقلاب را به صاحب اصلی اش حضرت مهدی(عج) تحویل دهند.در این مسیر مردم ما فداکاری های بسیاری کرده اند و در ادامه نیز انقلاب برای تداوم خود به این ایثارگری ها و فداکاری ها نیازمند است.انسان باید عمر و زندگی و اندیشه خود را در راهی بگذارد که پس از گذراندن زندگی این دنیا از عملکرد خود پشیمان نشود.اگر انسان عمر خود را در راه پنج حادثه مهم اختصاص دهد، عملکرد مفیدی خواهد داشت که آن پنج حادثه بعثت، غدیر، عاشورا، انقلاب اسلامی و انقلاب حضرت مهدی(عج) است.ما باید این پنج حادثه مهم را بشناسیم و حیات خود را صرف آن کنیم و گرنه پشیمان خواهیم شد، زیرا شناخت این پنج حادثه مهم است که زندگی ما را از بقیه موجودات متفاوت می کند. امام حسین(ع) هرچه توان داشت در راه احیای دین گذاشت و آن حضرت برای هدایت ما از جان، مال، خانواده، اصحاب و همه داشته‎های خود گذشت.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.